After Sales - Service - Εγγύηση

 Σε πολλά από τα προϊόντα μας, παρέχονται υπηρεσίες after sales με service και εγγύηση αλλαγής προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα στα οποία παρέχεται αυτή η δυνατότητα συνήθως το αναγράφουν σε καρτελάκι. Μην διστάσετε να μας ρωτήσετε σχετικά για όποιο προϊόν επιθυμείτε.

Το service και η εγγύηση στις βαλίτσες, πιο συγκεκριμένα, αφορούν τα "κινητά" μέρη των βαλιτσών που πιθανώς έχουν πάθει ζημιά δηλαδή:

Τα ροδάκια (και όχι η βάση που ενώνεται με το σώμα της βαλίτσας)

Τα πλαϊνά χερούλια (εφόσον δεν έχει επέλθει ζημιά στο σώμα της βαλίτσας)

/Το λεγόμενο "Π", που είναι το κινητό χερούλι που τραβιέται προς τα πάνω.

Η εγγύηση, ΔΕΝ αφορά:

Το σώμα της βαλίτσας

Τα "πόδια" (το σημείο ένωσης των ροδών με το σώμα)

Τα φερμουάρ

Τα υφάσματα.

Την κλειδαριά.

Οι συγκεκριμένοι κανόνες υιοθετούνται από τις μεγαλύτερες μάρκες παγκοσμίως στα είδη ταξιδιού και είναι ταυτόσιμες και με τους κανόνες αντικατάστασης στις  αεροπορικές εταιρίες.

 

Το service και η εγγύηση στα ωρολόγια σύμφωνα με τις επιταγές των αντιπροσωπειών παγκόσμια, έχουν ως εξής:

-->  Η εγγύηση σε όλα τα ρολόγια καλύπτει μόνο τον μηχανισμό και η διάρκεια της είναι δύο έτη.

--> Φθορές σε τζάμια, μπρασελέ, κουμπώματα, λουράκια, κορώνες, μπουτόν δεν καλύπτονται από την εγγύηση.